متخصص تحلیل!

  • ۰
  • ۰

سرفه های سنگین من

سلام به همگی

من حسینم. 25 سالمه و توی مشهد زندگی می کنم. چند وقتی بود که درگیر سرفه های عجیب و شدیدی شده بودم. سرفه هام به حدی بود که نفسم بالا نمی اومد و از شدت درد قفسه سینه داد می زدم.

من یک ماه درگیر این سرفه ها بودم و تقریبا وسط های هفته سوم بیماریم به اوج خودش رسیده بود.

به معنی واقعی کلمه داشتم هلاک می شدم.

هر کسی پیشنهاد خودش رو یه من می داد. مادر بزرگم می گفتند: زنجلیل رو با لیمو و عسل بخور پسرم چون مثل آب رو آتیشه.

خوردم، اما بدتر شدم و تقریبا هر دفعه که می خوردم، حالم تا 5 یا حتی 6 ساعت بعدش بدتر می شد. و حتی عطسه و آبریزش بینی هم به مشکلاتم اضافه می شد. اما به اجبار خانواده میخوردم.

پیش یک دکتر رفتم و دکتر گفت: چیزی نیستش. فقط یک مدت این دارو هارو بخور انشالله که تا هفته دیگه خوب میشی. اما نشدم که نشدم. دارو هاهم شامل استامینوفن و چندتا شربت سرفه بود.

یک روز یکی از دوستانم بهم گفتش که: حسین بیا برو کلینیک طبرسی. یکی از فامیلامون رفته و خیلی راضی بوده. می گفت جای شیک و باحالیه. برسنل خوبی هم داره.

منم زیر با نرفتم و گفتم اینم مثل بقیه جاها فقط پول خرج کردن، آخرشم هیچی به هیچی.

چند روز گذشت و من دیگه توان انجام هیج کاری رو نداشتم. با خودم گفتم بذار یک بار دیگه دکتر برم این دفعه حکمتی توش باشه.

رفتم کلینیک طبرسی. فضای خیلی خوبی داشتش. من به شخصه همون اول نظرم جلب شد.

نوبت گرفتم و منتظر شدم تا نوبتم بشه. نوبتم که شد وارد اتاق دکتر شدم.

همونجا سرفه کردم. دکتر ازم پرسید: چی شده چرا اینقدر سرفه های بدی می کنی؟

منم گفتم: آقای دکتر الان سه هفته ای میشه که من اینجوری سرفه می کنم و نفسم بالا نمیاد.

دکتر پرسید: حساسیت(آلرژی) داری؟

منم با توجه به سابقم گفتم: بله!

دکتر گفت که: معمولا داخل پارک ها و وقتی میوه هایی مثل خربزه می خوری بدتر نمیشه؟

یکم فکر کردم و دیدم که چرا همین طوره!

بعد من توضیح دادم که وقتی مادر بزرگم از آن شربت خانگی(زنجبیل، عسل و لیمو) می داد، حال من بدتر می شد. وقتی به دکتر رفتم به من استامینوفن و شربت سینه داد.

دکتر گفت: دلیل بدتر شدن حالت داشتن حساسیت به یکی از مواد تشکیل دهنده آن شربت ترکیبی خانگی است. و اصلا نیاز به شربت سینه و استامینوفن نبوده و نیست.

دکتر به من گفت: سعی کن تا جایی که میتوانی سمت پارک ها نروی و از خوردن غذاها و خوراکی هایی که به آن ها حساسیت داری اجتناب کنی.

و در کنار این توصیه های مفید چند دارو هم برای کاهش حساسیت به من داد. و گفتند که: برای بالا نیامدن نفست هم سالبوتامول بگیر و به محض گرفتی نفست از آن استفاده کن.

دارو ها را مصرف کردم و سالبوتامول هم خیلی کمکم کرد.

در رابطه با حساسیت، کسانی من رو درک می کنند که خودشان درگیر آن باشند. و هرسال هم شاهد حساسیت های جدید برای خودمان هستیم. مثلا امسال من به سرما حساسیت پیدا کردم و در گرما پوستم شروع می کرد به خاریدن. که از کلینیک طبرسی پُمادی خریدم که این حساسیتم را هم حل کرد.

الان در فامیل به همه این کلینیک فوق العاده رو پیشنهاد می کنم. و خودم هم هر مشکلی که برایم پیش می آبد سریعا به کلینیک طبرسی می روم.


واقعا جای خوبیه برای درمان شدن. و به تمام مشهدی ها و مسافرینی که مشهد میان پیشنهادش می کنم.

پیشنهاد می کنم چون می دونم اگه مشکلی در حوزه درمان و سلامت داشته باشید خیلی خوب کمکتون می کنند.


متشکرم و مرسی که پستم رو خوندید.

  • ۹۸/۰۳/۲۶
  • Hossein Ghoulami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی