متخصص تحلیل!

  • ۰
  • ۰

سلام، من بخاطر خانواده مادری ‌ام که سابقه بیماری فشار خون دارن دچار این بیماری شدم.

ارثه دیگه کاریش نمی‌شه کرد. به یکی ماشین و پول ارث می‌رسه، به یکی خونه و ویلا، به ما ام بیماری فشار خون.

چند وقت پیش پیش دکتری رفتم برای چکاپ و اینکه ببینن وضعیت قلب، فشار خونم و... چطوره.

فشارم خیلی بالا بود و با دکتر صحبت کردم. ایشون چندتا دارو برای من نوشتن و گفتن اینارو به موقع مصرف کنم تا با مشکل بر نخورم.

روز اول که داروها رو به موقع مصرف کردم باعث شد حالم بد بشه اما فکر کردم که عادیه چون تا حالا اینطوری شده بودم.

روز دوم خیلی حالم بدتر شد و باز هم داخل خونه با خودم سر کردم و خوابیدم تا متوجه حال بدم نشم.

روز سوم دیگه خیلی حالم بد بود. و جالب اینجاست که تمام داروها رو هم به موقع مصرف می‌کردم.

کارم به درمانگاه کشید اون‌شب. خانوادم منو بردن درمانگاه طبرسی که داخل خیابون طبرسی مشهد هستش. چون اون‌شب خونه خواهرم بودم و درمانگاه طبرسی نزدیک ترین کلینیک بهمون بود.

خلاصه رفتیم و سُرُم زدن بهم و گفتن که شب باید بستری بمونم.

فردای اون‌شب با دکتر کلینیک طبرسی مشورت کردم و پرسیدن که چه داروهایی مصرف می‌کنم. منم اسم داروهایی که اخرین دکتری که رفتم برام تجویز کردن، رو دادم.

دکتر گفتن که متناسب با فشار خون من این داروها اصلا مناسب نیستن. اشتباهی در کاره حتما. شاید اون دکتر اشتباهی این داروها رو تجویز کردن. اما ممکن بود خدایی نکرده سکته کنم.

دکتر کلینیک طبرسی، داروهای جدیدی برام تجویز کردن. با خوردن اونا حالم بهتر و بهتر شد.

تصمیم گرفتم دوباره برم پیش دکتر قبلیم تا اینکه ببینم آیا اشتباهی در کار بوده یا واقعا قصدشون این بوده که همون داروها رو برام تجویز کنن. آخرش هم متوجه شدم که قصدشون ایم بوده که همون داروها رو تحویز کنن.

خلاصه الان مدتی از اون موضوع میگذره و من از خیابون آزادشهر مشهد تا خیابون طبرسی برای مشکلات و بیماری‌هام میرم تا بیماریم رو رفع یا بهتر کنن.

کلینیک طبرسی یک جای عالی برای درمان فشار خون هستش و به همین دلیله که این مسافت طولانی رو طی می‌کنم تا اونجا به بیماری‌هام رسیدگی بشه.

 

ممنونم از این که وبلاگ منو خوندید...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی