متخصص تحلیل!

  • ۰
  • ۰

سلام 

27 سالمه و تا 2 ماه پیش فکر میکردم چون در اوج جوانی به سر می برم پر خوری و چای نمی تواند برایم مشکلی بوجود بیاورد . از آن جایی که عاشق  فست فود و غذاهای حاضری بودم فکر میکنم روزی چهار بار فست فود می خوردم. :)

کم کم داشت به وزنم اضافه می شد و من بدون کوچکترین مشکلی و احساس ناراحتی به خوردن فست فود ادامه میدادم . و از زندگیم هم بسیار رازی بودم.

تا اینکه...

تا اینکه برای تکمیل فرم استخدام در محل کار جدیدم باید یک چکاپ کامل می شدم.

برای این کار من را به کلینیک طبرسی فرستادند . و بعد از دریافت جواب آزمایشم خیلی شوکه شدم و آنچه را که دیده بودم اصلا نمی توانستم باور کنم ...

من مبتلا به فشار خون بودم !!! اولش خندم گرفت و بعدش به پرستار گفتم : ببخشید فکر می کنم ازمایش من اشتباه شده باشه.ولی پرستار این اطمینان را به من داد که این اتفاق غیر ممکن است و تمام نتایج داخل برگه آزمایش نه تنها درست بلکه کاملا دقیق هستن.من که متوجه نمی شدم. یعنی من با این سنم فشار خون گرفته بودم؟!

خیلی نگران شده بودم و برای همین یک نوبت پزشک تغذیه در همین کلینیک برای خودم گرفتم و بعد از رسیدن نوبتم و وارد شدن به اتاق پزشک و در میان گذاشتن اتفاقی که برایم افتاده بود ،دکتر به من گفت: دلیل فشار خون بالای شما وزن زیادتان است و یکی از اولین قدم های شما برای درمان فشار خون خودتان هم همین کاهش وزن است .

او به من تذکر داد که حتما باید از خوردن غذا های حاضری صرف نظر کنم و با توجه به شرایط فیزیکی و محیطی من به من یک رژیم غذایی به همراه یک مقدار دارو داد و گفت این دارو ها با همین رژیم غذایی هماهنگه هست و قبل از خوردن غذایی که در این لیست نیست حتما با من هماهنگ کنید زیرا احتمال ایجاد تضاد با دارو هایتان را دارد.

دو ماه می گذرد و نه تنها در حال کاهش وزن به شکل قابل قبولی هست بلکه به هدف اصلیم یعنی درمان فشار خون خودم رسیده ام.

حالا میفهمم چرا از طرف محل کارم به کلینیک طبرسی فرستاده شدم. :)

 

  • ۹۸/۰۶/۰۴
  • Hossein Ghoulami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی