متخصص تحلیل!

  • ۰
  • ۰

فشار خوت ارثی

سلام به همگی

دختر خاله ی من از مادر بزرگم و مادرم فشار خون به ارث برده. یک بازه ی زمانی ای رو یادمه که دختر خالم همش غش می کرد و یک جا یک دفعه پس می افتاد. من راستش با دختر خالم بزرگ شدم چون مامانم و خالم هر روز پیش هم بودن. دختر خالم خیلی اهل مسخره بازی در آوردن بود. یک بار یادمه که خونه مادر بزرگم، طبقه بالا خونشون بودیم که یک دفعه دختر خالم افتاد روی زمین. منم سریع داد زدم تا از پایین مامانم و خالم بیان بالا. مامانمو خالم داشتن داد می زدن: چی شده چرا داد می زنی؟ منم گفتم بیان دختر خاله غش کرده. نزدیک بود که مامانم و خالم برسن بالا که دیدم یک دفعه دختر خالم داره می خنده. فکر کردم توهمی چیزی زده تا این که فهمیدم داره مسخره بازی در میاره و غشی در کار نبوده. میگم دیگه توی این موضوعات هم خیلی مسخره بازی در می آورد. تقریبا یک ماه از اون موضوع گذشت و دوباره خونه مامان بزرگم طبقه بالا بودیم و مامانم و خالم هم طبقه پایین بودن. دقیقا مثل دفعه قبل دختر خالم یک دفعه افتاد زمین. منم چون فکر می کردم داره مسخره بازی در میاره، نرفتم کمکش کنم.خندیدم گفتم پاشو می دونم داری فیلم بازی می کنی. هیچ جوابی نشنیدم ازش. دقیقا شد مثل داستان چوپان دروغگو که یک بار الکی میگه گرگ حمله کرده، دوباره الکی میگه و همه میرن کمکش کنن و می بینن چیزی نیست، دفعه سوم که واقعا گرگ حمله می کنه بهش دیگه هیچکس نمیره کمکش چون همه فکر میکنن داره دروغ میگه. خلاصه بگم که دختر خالم واقعا غش کرده بود اون دفعه. اول که افتاد گفتم داره فیلم بازی میکنه ولی بعد از این که 30 ثانیه گذشت خیلی ترسیدم و باز داد زدم کمک کنین دختر خاله غش کرده. سریع به هوش آوردنش و آب قند و اینا دادن بهش. خالم گفت باید ببریمت پیش دکتر دیگه واقعا نمیشه اینقدر زیاد غش کنی. غیر عادیه. بردیمش کلینیک فشار خون مشهد. اونجا خیلی خوب بهش رسیدگی کردن. یکی از بهترین مکان ها برای درمان فشار خون، کلینیک فشار خون مشهد بود.

  • ۹۸/۰۷/۳۰
  • Hossein Ghoulami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی