متخصص تحلیل!

  • ۰
  • ۰

با عرض سلام خدمت همه دوستان                            

من صاحب یک کارخونه تولید چوب و تزئینات چوبی هستم. شاید براتون سوال باشه که من اگه صاحب یک کارخونه ام، الان چرا اینجا ام و دارم وبلاگ می نویسم. خب یک اتفاقی برای من رخ داده و داستان جذابی داره. تصمیم گرفتم دو روز برم و توی فضای مجازی این داستانم رو بخش کنم. من یک شریک داشتم که کارم رو با اون شروع کردم. جفتمون سرمایمون کم بود و نمی تونستیم تنها این کسب و کار رو جبران کنیم. برای همین، جفتمون هم سرمایه گذاشتیم و هم کار کردیم. بعد از 5 سال، ما جزء آدمای موفق به حساب می اومدیم و ثروتمند شده بودیم. تا اینکه یک روز خبرش اومد که شریکم داره توی حساب و کتاب های کارخونه و شرکت دست می بره. منم تا اومدم بیشتر تحقیق کنم و به خودم بیام، شریکم کلاهم رو برداشت و از کشور خارج شد. الان دو سال می گذره. هنوز نتونستم پیداش کنم. ولی دیگه برام مهم هم نیست. بیخیالش شدم. چون الان در آمدم از زمان همکاری با شریکم هم بیشتر شده. من سال پیش که تقریبا یک سال از قضیه کلاه برداری می گذشت، تصمیم گرفتم با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ قرار داد ببندم. خیلی گشتم و آژانس دیجیتال مارکتینگ آرکاد رو پیدا کردم. این تیم آرکاد فوق العادس. من تمام قرار داد های دیجیتال مارکتینگ رو باهاشون بستم. یعنی یک فول پکیج دیجیتال مارکتینگ. الان یک سال از زمانی که قرار داد بستیم می گذره. و قرار داد جدید رو می خوام چندین ساله ببندم نه یک ساله.

  • ۹۸/۰۷/۰۲
  • Hossein Ghoulami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی