متخصص تحلیل!

  • ۰
  • ۰

حرکت جدید گوگل

سلام ، ، ،

دیجیتال مارکتینگ هم مثل خیلی چیزهای دیگه تاریخچه ای برای خودش داره. تاریخچه دیجیتال مارکتینگ از اینترنت و فضای آنلاین شروع شد ، از وقتی که اولین بیلبورد وارد فضای مجازی شد. یکم بعد از اینکه سایت ها شکل گرفتن خیلی دیجیتال مارکتینگ وسیع تر شد. البته اول سایت ها بودن بعد دیجیتال مارکتینگ ولی منظورم این بود که اگر سایت ها نبودن دیجیتال مارکتینگ خیلی وسعت نداشت. رسانه های اجتماعی شکل گرفتن. خیلیییی دیجیتال مارکتینگ وسیع تر شد. از جایی که ورد پرس درست و راه اندازی شد ، دیجیتال مارکتینگ باز هم وسیع تر و وسیع تر شد. اینقدر وسیع شد که دیگه کسی خودش به تنهایی نمی تونه شرکتی رو برای تبلیغات اداره کنه. چون رقبایی که از دیجیتال مارکتینگ استفاده می کردن، طوری بودن که جا برای رقابت نمی گذاشتن. بهترین راه این بود که یک درصدی از پول رو برای دیجیتال مارکتینگ خرج کنی.

دیجیتال مارکتینگ از حالت شخصی در اومد و شرکت هایی ساخته شدن که کارشون فقط دیجیتال مارکتینگ بود. متاسفانه همه کار ها وقتی همه گیر می شن خیلی بد می شه. توی دیجیتال مارکتینگ، چون همه کارشون سئو و سایته، رقابت توی گوگل سخت می شه. برای همین Google Ads به کار میاد تا پول بدی و بری رتبه همه یا هر رتبه ای که می خوای.

دیجیتال مارکتینگ روز به روز داره قوی تر می شه و رقبا روز به روز قوی تر. به حدی که دیگه بعضی شرکت ها خود دیجیتال مارکتینگ و گوگل رو هم دارن دور می زنن تا به رتبه های بالا دست پیدا کنن.

  • ۹۸/۰۶/۲۹
  • Hossein Ghoulami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی