متخصص تحلیل!

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

حرکت جدید گوگل

سلام ، ، ،

دیجیتال مارکتینگ هم مثل خیلی چیزهای دیگه تاریخچه ای برای خودش داره. تاریخچه دیجیتال مارکتینگ از اینترنت و فضای آنلاین شروع شد ، از وقتی که اولین بیلبورد وارد فضای مجازی شد. یکم بعد از اینکه سایت ها شکل گرفتن خیلی دیجیتال مارکتینگ وسیع تر شد. البته اول سایت ها بودن بعد دیجیتال مارکتینگ ولی منظورم این بود که اگر سایت ها نبودن دیجیتال مارکتینگ خیلی وسعت نداشت. رسانه های اجتماعی شکل گرفتن. خیلیییی دیجیتال مارکتینگ وسیع تر شد. از جایی که ورد پرس درست و راه اندازی شد ، دیجیتال مارکتینگ باز هم وسیع تر و وسیع تر شد. اینقدر وسیع شد که دیگه کسی خودش به تنهایی نمی تونه شرکتی رو برای تبلیغات اداره کنه. چون رقبایی که از دیجیتال مارکتینگ استفاده می کردن، طوری بودن که جا برای رقابت نمی گذاشتن. بهترین راه این بود که یک درصدی از پول رو برای دیجیتال مارکتینگ خرج کنی.

دیجیتال مارکتینگ از حالت شخصی در اومد و شرکت هایی ساخته شدن که کارشون فقط دیجیتال مارکتینگ بود. متاسفانه همه کار ها وقتی همه گیر می شن خیلی بد می شه. توی دیجیتال مارکتینگ، چون همه کارشون سئو و سایته، رقابت توی گوگل سخت می شه. برای همین Google Ads به کار میاد تا پول بدی و بری رتبه همه یا هر رتبه ای که می خوای.

دیجیتال مارکتینگ روز به روز داره قوی تر می شه و رقبا روز به روز قوی تر. به حدی که دیگه بعضی شرکت ها خود دیجیتال مارکتینگ و گوگل رو هم دارن دور می زنن تا به رتبه های بالا دست پیدا کنن.

  • Hossein Ghoulami
  • ۱
  • ۰

من دانش آموزم و رشتم ریاضیه.

از زمانی ک کلاس هفتم یا حتی شیشم بودم ریاضیم خیلی خوب بود.

با خودم میگفتم که من حتما می رم رشته ریاضی چون خیلی به ریاضی علاثه داشتم و دارم. الانم که کلاس یازدهمم، رشتم ریاضیه. سال پیش که تعیین رشته کردم، خانوادم با رشته ریاضی کاملا مخالف بودن و نمیذاشتن که برم رشته ریاضی. راستش رو بگم خانواده ما همه یا دکترن یا پرستار یا داروساز یا... همه رشته ها تجربیه. اما من از بچگی علوم و تجربی و این چیز ها رو دوست نداشتم. نمره علوم تجربیم هم همیشه پایین بود تا این که رفتم کلاس دهم و اون جا علوم تیکه تیکه شد J. دیگه شیمی و فیزیک و... بازم خدا رو شکر که رشتم ریاضیه و زیست ندارم. برگه هدایت تحصیلی من که اومد، ریاضیم "الف" بود اما علوم تجربیم "ج" بود. خانوادم خیلی از دستم عصبانی بودن و در به در دنبال مدرسه ای بودن که من رو با همین تجربی "ج" ثبت نام کنه. اما خدا رو شکر که هیچکس ثبت نامم نکرد J. اما مسئله اصلی اینجاست که حاضر بودن من رو هنرستان ثبت نام کنن ولی ریاضی نه!

من بهشون اصرار کردم که بریم مشاوره درسی. قبول نمی کردن تا این دعوایی بین من و خانوادم رخ داد تا مجبور شدیم بریم مشاور تحصیلی.

مشاور گفتن که باید چیزی رو که دوست داره ادامه بده و هیچ زوری نباید بالای سرش باشه. بالاخره مادر و پدرم راضی شدن که برم رشته ریاضی. بخاطر نمره بالام رفتم یک مدرسه خوب.

توی اون مدرسه غیر از کلاسای درسی کلاسای مهارتی هم میذاشتن برامون. یکی از این کلاسای مهارتی بود. از اونجا بود که عاشق دیجیتال مارکتینگ شدم و برای تابستونم تصمیم گرفتم برم و کار آموزی توی یک تیم خوب کار کنم. کلاس دهمم تموم شد و تابستون شروع شد. روز 29 خرداد رفتم با یک تیم مارکتینگ صحبت کردم و بدون شرایط وارد تیم شون شدم (البته به صورت کار آموزی). یکم گذشت و من کم کم از دیجیتال مارکتینگ زده شدم. اون تیمی که باهاشون کار می کردم، خیلی به کار اهمیت نمی دادن و خوب نبود.

بعد از اون وارد یک تیم دیگه شدم به نام آرکاد! این تیم خیلی شرایط های مختلف داشت. بعنی هر کسی نمی تونه وارد تیم شون بشه. خلاصه تمام شرایط رو قبول کردم و وارد تیم شون شدم. دوباره علاقم به دیجیتال مارکتینگ برگشت. اینقدر که این تیم خوب بود. همه سخت کوش، با لول و کیفیت و عالی. بهترین تیم دیجیتال مارکتینگی بود که تا به حال دیده بودم.

دیجیتال مارکتینگ

  • Hossein Ghoulami
  • ۰
  • ۰

سلام 

27 سالمه و تا 2 ماه پیش فکر میکردم چون در اوج جوانی به سر می برم پر خوری و چای نمی تواند برایم مشکلی بوجود بیاورد . از آن جایی که عاشق  فست فود و غذاهای حاضری بودم فکر میکنم روزی چهار بار فست فود می خوردم. :)

کم کم داشت به وزنم اضافه می شد و من بدون کوچکترین مشکلی و احساس ناراحتی به خوردن فست فود ادامه میدادم . و از زندگیم هم بسیار رازی بودم.

تا اینکه...

تا اینکه برای تکمیل فرم استخدام در محل کار جدیدم باید یک چکاپ کامل می شدم.

برای این کار من را به کلینیک طبرسی فرستادند . و بعد از دریافت جواب آزمایشم خیلی شوکه شدم و آنچه را که دیده بودم اصلا نمی توانستم باور کنم ...

من مبتلا به فشار خون بودم !!! اولش خندم گرفت و بعدش به پرستار گفتم : ببخشید فکر می کنم ازمایش من اشتباه شده باشه.ولی پرستار این اطمینان را به من داد که این اتفاق غیر ممکن است و تمام نتایج داخل برگه آزمایش نه تنها درست بلکه کاملا دقیق هستن.من که متوجه نمی شدم. یعنی من با این سنم فشار خون گرفته بودم؟!

خیلی نگران شده بودم و برای همین یک نوبت پزشک تغذیه در همین کلینیک برای خودم گرفتم و بعد از رسیدن نوبتم و وارد شدن به اتاق پزشک و در میان گذاشتن اتفاقی که برایم افتاده بود ،دکتر به من گفت: دلیل فشار خون بالای شما وزن زیادتان است و یکی از اولین قدم های شما برای درمان فشار خون خودتان هم همین کاهش وزن است .

او به من تذکر داد که حتما باید از خوردن غذا های حاضری صرف نظر کنم و با توجه به شرایط فیزیکی و محیطی من به من یک رژیم غذایی به همراه یک مقدار دارو داد و گفت این دارو ها با همین رژیم غذایی هماهنگه هست و قبل از خوردن غذایی که در این لیست نیست حتما با من هماهنگ کنید زیرا احتمال ایجاد تضاد با دارو هایتان را دارد.

دو ماه می گذرد و نه تنها در حال کاهش وزن به شکل قابل قبولی هست بلکه به هدف اصلیم یعنی درمان فشار خون خودم رسیده ام.

حالا میفهمم چرا از طرف محل کارم به کلینیک طبرسی فرستاده شدم. :)

 

  • Hossein Ghoulami